۷ بیمار کرونایی در کاشان فوت شدند/ بستری ۶۶ نفر

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد: ۶۶ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

به نوشته این روابط عمومی؛ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز ‌‌جمعه ۱۶ آبان‌ماه ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند، که ۵۲ نفر اهل کاشان، ۵ نفر توابع کاشان،یک نفر آران و بیدگل، و ۳ بیمار نیز اهل توابع آران و بیدگل هستند.

در همین زمان ۵ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند که ۲ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل و ۳ بیمار نیز اهل توابع این شهرستان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۴۹ سال، یک مرد ۶۳، یک مرد ۷۷، یک مرد ۸۲، یک زن ۵۲، یک زن ۵۴، و یک زن ۸۲ ساله به علت ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان فوت شده‌اند.

+ یازده بیمار کرونایی جدید در کاشان فوت شدند/ بستری ۷۱ نفر

روز گذشته نیز ۷۱ بیمارآلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

هم‌اکنون در مجموع ۴۳۶ (۹ بیمار کاهش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند که از این بیماران ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۴۲۴ قربانی است که به نسبت دیروز ۱۸ نفر افزایش داسته، و تعداد مبتلایان ۸۸۶۴ نفر است که به نسبت روز گذشته ۹۲ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۰۶ قربانی و تعداد مبتلایان ۸۷۷۲ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.