وضعیت کاشان اسفناک /مسئولان شهر خواب هستند

بستری کروناکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه وضعیت کاشان از اسفند بدتر است، گفت: مسئولان و شهر انگار خواب هستند.

دکتر محمد حاجی‌جعفری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: وضعیت فعلی به گونه‌ای بحرانی و اسفناک است که همکاران ما در کلینیک ویژه ۵:۳۰ دقیقه صبح به منزل برگشتند و اگر ما ۴۵۰ بیمار در بیمارستان بستری داریم، تا پنج برابر این آمار در منازل تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ وضعیت کرونایی منطقه کاشان از تهران، اصفهان و یزد هم بدتر است

وی با بیان اینکه علی‌رغم تمامی این شرایط شهر و مسئولان خواب هستند، افزود: از طرفی نیز بیمارستان شهید بهشتی کاشان تخت خالی ندارد و همکاران ما در این مرکز در مراجعات مردم به دلیل کمبود تخت با مشکل مواجه هستند و از سوی دیگر با وجود آنکه تجهیزات لازم برای بیماران را می‌رسانیم اما در تامین اکسیژن مشکل داریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این شرایط باید متوقف شود، ابراز داشت: مردم نباید فکر کنند که اوضاع گل و بلبل است؛ ما به دلیل آنکه تخت خالی نداریم، دوباره ورزشگاه دانشگاه علوم پزشکی را تجهیز کردیم اما همگی می‌دانیم که این مکان نمی‌تواند خدمات استانداردی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این مکان برای شرایط فوق‌بحرانی و زمانی که کارد به استخوان برسد تجهیز شده‌است، گفت: نیاز است تا تولید بیماری کم شود و با این حجم از تولید بیماری متاسفانه باید روزهای بدی را انتظار داشت و بر همین اساس اگر مصوبات ستاد ملی کرونا اجرایی نمی‌شود مسئولان از قوه قهریه استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.