روزانه ۵۰ میلیون تومان هزینه تست کرونا شهروندان کاشانی

تست پی‌.سی.آر کروناکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: روزانه ۵۰ میلیون تومان برای تست‌ کرونای شهروندان کاشانی هزینه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دکتر محمد حاجی جعفری با اشاره به افزایش بیش از ۲ برابری ظرفیت تست‌های PCR یا تست کرونا در کاشان برای تشخیص بیماران کرونایی طی روزهای آتی اظهار داشت: پیش از این دانشگاه فقط برای تست‌های رایگانی که توسط مراکز زیر نظر این دانشگاه از مردم می‌گرفت هر روز حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه می‌کرد که با استفاده از دستگاه دوم و افزایش ظرفیت موجود به بیش از دو برابر مقدار کنونی، این مبلغ نیز به ۱۰۰ میلیون تومان در روز افزایش پیدا می‌کند.

+ انجام ۱۳۰۰ تست مولکولی تشخیص کرونا در یک هفته در کاشان

وی یادآور شد: با مساعدت دانشگاه و افزایش نیروهای شاغل و شیفت‌های کاری در این واحد و راه‌اندازی دستگاه دوم ظرفیت تست کرونا در کاشان از ۲۰۰ تست در روز به بیش از ۴۰۰ تست می‌رسد.

دکتر حاجی‌جعفری ادامه داد: با راه‌اندازی دستگاه دوم آزمایش PCR ضمن افزایش ظرفیت انجام آزمایش‌های تشخیصی کرونا، زمان انتظار جوابگویی به آزمایشات هم کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه انجام تست‌های PCR برای بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مراکز زیرنظر این دانشگاه کاملا رایگان است، خاطرنشان کرد: این تست‌ها باید با نظر و تایید پزشک مستقر در آن مراکز گرفته شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.