بیش از ۲ هزار شغل در کاشان تسهیلات کرونا دریافت کردند

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: امسال ۲ هزار و ۵۰۲ مورد اشتغال با پرداخت تسهیلات کرونایی در این شهرستان تثبیت شده است.

مسعود خاندایی سه‌شنبه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان به ایرنا اعلام کرد: برای تثبیت این شغل‌ها ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در قالب ۸۳۰ فقره پرونده پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این وام‌ها در ۱۴ رسته شغلی مشمول دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا از جمله گردشگری، حمل و نقل، کارگاه‌های صنایع دستی و سایر مشاغل مشمول در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+
صنایع آران و بیدگل بیش از ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان اضافه کرد: بر اساس آمار در این شهرستان برای ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی متقاضی داشتیم که تا کنون بیش از ۶۰ درصد آن‌ها تسهیلات دریافت کردند و از این نظر شهرستان رتبه نخست کشور را به خود اخصاص داده است.

وی با اشاره به مهلت نام‌نویسی متقاضیان تسهیلات کرونایی تا آخر مهرماه اظهار داشت: آمار پرداختی‌های شهرستان کاشان در صورت تمدید زمان پرداخت افزایش خواهد یافت.

خاندایی در ادامه از تصویب چهار مصوبه در یازدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان خبر داد و یادآور شد: تلاش این کارگروه برطرف‌کردن مشکلات تولیدکنندگان، و تثبیت و پایداری اشتغال در این شهرستان است.

وی تشریح کرد: برطرف‌کردن مشکلات تامین سوخت یک مجتمع گلخانه‌ای، واحد تولید صنعتی سیم کابل روستایی و توسعه افزایش قدرت برق یک شرکت بزرگ در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان به تصویب رسید.

نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی در شهرستان کاشان وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.