بستری ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان / ۴ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا  _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۷۰ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز جمعه ۲۳ آبان‌ماه ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۵۳ نفر اهل کاشان، ۴ نفر توابع کاشان، یک نفر آران و بیدگل، یک نفر توابع آران و بیدگل، و یک بیمار نیز  اهل بادرود است.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند، که ۳ نفر اهل آران و بیدگل، ۴ نفر توابع آران و بیدگل، ۲ نفر کاشان و یک بیمار نیز اهل توابع کاشان است.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۷۹ سال، یک مرد ۹۳ سال، یک زن ۶۶ سال، و یک زن ۹۱ ساله در منطقه کاشان به علت ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+
۷ بیمار کرونایی دیگر در کاشان فوت شدند/ ۷۴ بستری

روز گذشته نیز  ۷۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون درمجموع ۴۳۶ (۱۰ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۷۲ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۴۶۱ قربانی است که به نسبت دیروز ۴ نفر افزایش داسته، و تعداد مبتلایان ۱۱ هزار و  ۷۳۷ نفر است که به نسبت روز گذشته ۲۲۰ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۵۷ قربانی و تعداد مبتلایان ۱۱ هزار و ۵۱۷ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.