۶ نفر در تصادف در محور کاشان برزک زخمی شدند

تصادف مینی‌بوس و پراید در محور کاشان برزککاشان فردا – رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آسیب‌دیدگی شدید ۶ نفر در حادثه تصادف صبح امروز جاده برزک بین یک دستگاه پراید با یک دستگاه مینی‌بوس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، دکتر حسین ریاحی بیان کرد: در ساعت ۷:۳۴ دقیقه صبح امروز جمعه ۲۳ آبان‌ماه پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه مینی‌بوس در حوالی روستای خنچه در جاده برزک، بلافاصله کارشناسان این مرکز با ۳ دستگاه آمبولانس و با همکاری گروه نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ برخورد مینی‌بوس و پژو پرشیا در جاده برزک با ۱۷ زخمی

وی گفت: پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، ۵ مصدوم حادثه که حال عمومی مساعدی نداشتند و یکی از آنها مادر بارداری بوده است، برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده و یک مصدوم نیز با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شد.

دکتر ریاحی در ادمه افزود: متاسفانه راننده پراید که دچار صدمات شدیدی شده و در حال حاضر به حالت کما در ICU بستری است، یکی از همکاران دلسوز اورژانس پیش‌بیمارستانی بوده که در حال عزیمت به سمت پایگاه عملیاتی شیفت امروز خود در سه‌راهی نیاسر بوده است.

جاده کاشان برزک یکی از خطرخیزترین محورهای مواصلاتی کاشان است که سالانه تعداد زیادی تصادف در آن رخ می‌دهد و متاسفانه قربانی و مصدومین زیادی هم دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.