۹ بیمار کلیوی در کاشان نیازمند پیوند کلیه

خلیل بهمنی رئیس انجمن حمایت ار بیماران کلیوی کاشانکاشان فردا – مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیون کاشان با اعلام این‌که امسال سه بیمار نیازمند پیوند کلیه پوند کلیه شدند، گفت: ۹ بیمار دیگر در این شهرستان در انتظار پیوند کلیه هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ خلیل بهمنی به پوشش ۴۳۸ بیمار دیالیزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال خیران ۸۰ میلیون تومان به این انجمن کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ بیمه سلامت رایگان برای بیماران شرایط خاص

وی نقش خیران در زمینه تجهیز دستگاه‌های دیالیز این شهرستان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: خیران کاشانی دو دستگاه اکسیژن را با هزینه بیش از ۴۴ میلیون تومان خریده و به این مرکز اهداء کرده‌اند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان گفت: امسال کارکنان اداره آموزش و پرورش، بانک ملی و صادرات در این شهرستان یک روز حقوق‌شان را به مبلغ ۳۷ میلیون تومان به این انجمن اهدا کردند.

بهمنی با بیان اینکه این انجمن در سال‌جاری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به افراد زیرپوشش این انجمن کمک کرده یادآور شد: خیران می‌توانند با حمایت از بیماران کلیوی و پرداخت اندکی از سرمایه خود زندگی یک انسان را نجات دهند.

دفتر انجمن حمایت از بیماران کلیوی از سال ۱۳۷۴ در کاشان گشایش یافته و از آن‌زمان تاکنون به ده‌ها بیمار کلیوی خدمات دیالیز رایگان و کمک‌های جانبی ارائه می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.