مهروموم۸۰ واحد صنفی متخلف کاشان در طول یک هفته

دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشانکاشان فردا  – رئیس مرکز بهداشت کاشان گفت: در بازرسی‌های انجام شده در طول هفته گذشته، ۸۰ واحد صنفی تخطی‌کننده از شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کاشان مهروموم شدند.

دکتر مسعود دهقانی در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به بازرسی‌های مستمر بهداشت محیط این مرکز از اصناف و مشاغل برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کاشان اظهار داشت: این بازرسی‌ها با همکاری اتاق اصناف، شهرداری کاشان، اماکن نیروی انتظامی و حمایت فرمانداری کاشان انجام شد.

بیشتر بخوانیم:
+ مجموعه‌های صنفی ناامن مهروموم می‌شود

وی با اشاره به اینکه درصد اجرای این بازرسی‌ها در طول هفته گذشته بین ۸۰ تا ۸۵ درصد بود، ابراز داشت: از بازرسی‌های انجام شده از مشاغل و واحدهای صنفی در کاشان به حدود سه هزار واحد صنفی، اخطار شفاهی و به ۲۵۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد.

رئیس مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه طی بازرسی‌های انجام شده در هفته گذشته ۸۰ واحد صنفی در کاشان به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مهروموم شد، تصریح کرد: به این واحدها در ابتدا اخطار داده می‌شود و در صورتی که به اخطارها و هشدارهای لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی نشود این واحدها مهروموم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق بازرسی‌های انجام شده نانوایی‌ها یکی از صنوفی هستند که کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها انجام می‌شود، بیان داشت: طبق قوانین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا نانوایی‌ها باید از دو فرد مجزا برای دریافت پول و تحویل نان استفاده کنند.

دهقانی با بیان اینکه تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نانوایی‌های سراسر کاشان ابلاغ شده است، ادامه داد: در صورت عدم رعایت این شیوه‌نامه‌ها نانوایی‌ها پلمب می‌شوند که از این جمله می‌توان به پلمب دو نانوایی در منطقه راوند کاشان اشاره کرد که روز گذشته مهروموم شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.