کشف ۱۴۲ رأس دام قاچاق در کاشان

کشف ۱۴۲ رأس دام قاچاق در کاشانکاشان فردافرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۴۲ رأس دام زنده قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ حسین بساطی شامگاه یک‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه گفت: مأموران انتظامی کلانتری مشکات این شهرستان با همکاری عوامل بسیج، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و تشدید برخورد با قاچاقچیان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به شهر کاشان به ۲ دستگاه کامیون بنز، ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ پلاک‌کوبی دام گامی موثر در مقابله با قاچاق دام است

فرمانده انتظامی کاشان بابیان اینکه، مأموران در بازرسی بیشتر از این خودروها تعداد ۱۴۲ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل کشف کردند، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تعیین‌شده است.

وی بابیان اینکه در این راستا ۵ متهم دستگیرشده‌اند، گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به‌حق مردم تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل ‌شده‌اند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه احشام کشف‌شده برای توزیع در بازار تحویل مراجع ذی‌ربط شده است، از مردم درخواست کرد که با گزارش به‌موقع اخبار در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینهٔ قاچاق از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم همراهی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.