بستری ۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان / ۴ فوتی

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد: ۶۸ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونابا حداقل ۱۸ و حداکثر ۹۳ سال سن طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.

به نوشته این روابط عمومی؛ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز ‌دوشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند، که ۴۸ نفر اهل کاشان، ۵ نفر اهل توابع کاشان، ۳ نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر توابع آران و بیدگل، و یک بیمار نیز اهل بادرود است.

در همین زمان ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند که ۵ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، ۴ نفز اهل توابع این شهرستان، و یک بیمار نیز اهل توابع کاشان است.

در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۶۲ سال و یک مرد ۸۷ سال، یک زن ۶۰ سال و یک زن ۹۰ ساله به علت ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان فوت شده‌اند.

+ ۸ بیمار کرونایی دیگر در کاشان فوت شدند / ۷۴ بستری جدید

روز گذشته نیز ۷۴  بیمارآلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

هم‌اکنون در مجموع ۴۵۷ (۴ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های منطقه کاشان ( ۴۰۵ نفر در کاشان ۵۲ نفر در آران و بیدگل)‌ بستری هستند که از این بیماران ۸۰ نفر (۴ بیمار کاهش نسبت به دیروز) در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا و مبتلایان کووید۱۹ در کشور، امروز ۴۸۶ قربانی است که به نسبت دیروز ۲۷ نفر افزایش داسته، و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۵۳ نفر است که به نسبت روز گذشته ۵۱۰ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۵۹ قربانی و تعداد مبتلایان ۱۲ هزار و ۵۴۳ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.