بستری ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۸ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری شدن ۴۳ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت طی این مدت ۸ بیمار کرونایی نیز فوت شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر سید علیرضا مروجی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز چهارشنبه ۵ آذرماه نودونه ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۲۶ نفر آن‌ها اهل کاشان، ۴ نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل آران و بیدگل، ۳ نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل نراق، یک نفر اهل نطنز و ۲ بیمار نیز اهل اردستان هستند.

به گفت وی در همین زمان ۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان آران و بیدگل بستری شدند که ۳ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل کاشان، و یک بیمار نیز از توابع کاشان است.

طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۵۱ سال، یک مرد ۶۹ سال، یک مرد ۷۳ سال، یک مرد ۷۷ سال، یک مرد ۹۲ سال، یک زن ۷۰ سال یک زن ۷۵ سال، و یک زن ۷۸ ساله مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۷ فوتی

دکتر مروجی افزود: در مجموع در حال حاضر ۳۶۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، که از این بیماران ۸۶ نفر در بخش مراقتب‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۴۶۹ قربانی است که به نسبت دیروز ۱۴ نفر کاهش داسته، و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۸۴۳ نفر است که به نسبت روز گذشته ۱۲۲ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۸۳ قربانی و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۷۲۱ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.