بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۶فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۴۱ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا با حداقل ۲۱ و حداکثر ۹۲ سال سن در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت طی این مدت ۶ بیمار کرونایی نیز فوت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر سید علیرضا مروجی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز حمعه ۷ آذرماه نودونه ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۲۸ نفر از آن‌ها اهل کاشان، ۶ نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل شهرستان  دلیجان و یک بیمار نیز اهل شهرستان اردستان است.

به گفت وی در همین زمان ۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان آران و بیدگل بستری شدند که یک نفر اهل آران و بیدگل، ۳ نفر اهل توابع این شهرستان و یک نفر نیز اهل کاشان است.

طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۷۶ سال، یک مرد ۸۷ سال، یک زن ۷۰ سال یک زن ۸۴ سال، یک زن ۸۵ سال، و یک زن ۹۱ ساله مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۷ فوتی

روز گذشته نیز ۵۴ بیمار کرونایی در منطقه کاشان بستری شده‌بودند.

دکتر مروجی افزود: در مجموع در حال حاضر ۳۳۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، که از این بیماران ۸۹ نفر در بخش مراقتب‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان کرونا امروز در کشور ۴۰۶ نفر است که نسبت به دیروز ۸۴ نفر کاهش داشته، و تعداد مبتلایان ۱۴ هزار و ۵۱ نفر است که بالاترین رکورد ابتلای روزانه از آغاز همه‌گیری تا کنون است و نسبت به روز گذشته ۹۰ نفر افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان کرونا دیروز ۴۸۲ و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار ۹۶۱ مبتلا بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.