شانس حضور برخی از اعضای فعلی جهت ورود دوباره به شوراها کم است

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار شهرستان کاشانکاشان فردافرماندار کاشان گفت: برخی اعضای شورای شهر و روستا در کاشان به دلیل بیان اظهارات خلاف واقع و رعایت‌نکردن شان و جایگاه شورا باعث اعتراض و بی‌اعتمادی اذهان عمومی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر مرتضایی در حاشیه وبینار هم‌اندیشی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور مسئولان استانداری و فرمانداران استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: میزان مشارکت مردمی و تامین سلامت انتخابات شهرستان کاشان با همکاری تمامی مسئولین در ادوار گذشته بسیار چشمگیر بوده و از این منظر کاشان جز شهرهای شاخص استان و حتی کشور است.

او خاطرنشان کرد: شناخت قوانین انتخابات، اجرای دقیق و سعه صدر مجریان انتخاباتی در کاشان، سبب شده این شهرستان در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مسئولان استانی رتبه نخست برگزاری انتخابات سالم و پویا را کسب کند.

فرماندار کاشان با اشاره به این‌که وجود تحریم‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی نارضایتی مردم را به دنبال داشته است یادآور شد: گروهی هستند اقتصاد کشور را دستاویزی برای تخریب وتضعیف دولت قرار داده‌اند و ضروری است مدیران اجرایی برای فراهم‌کردن حضور حداکثری رفع نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند.

مرتضایی برگزاری انتخابات سالم و پرشور همراه با مشارکت حداکثری را مستلزم فعالیت تمامی احزاب سیاسی شهرستان دانست و تصریح کرد: با این وجود تبلیغات قبل از انتخابات و فضای شوراها نباید محل دعواهای سیاسی، تسویه‌حساب‌های شخصی و جناحی باشد.

نماینده عالی دولت در کاشان تاکید کرد: بر اساس پایش،ن ظارت و پیگیری عملکرد شوراهای شهر و روستا در فرمانداری انجام می‌شود و پرونده تخلف برخی از اعضا جهت بررسی و صدور رای به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا ارسال شده است.

مرتضایی با اشاره به اینکه اقدامات و اظهارات برخی از اعضای شورا سبب بی‌اعتمادی اذهان عمومی و همچنین بروز مشکلات عدیده‌ایی برای فرمانداری کاشان شده است تاکید کرد: بدون شک بررسی سوابق اجرایی و مستندات قانونی که در اختیار فرمانداری قرار دارد شانس حضور بسیاری از اعضای فعلی جهت ورود مجدد به شوراها را کم خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.