بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/۵ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد: ۴۱ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا با حداقل ۲۷ و حداکثر ۸۹ سال سن در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛ دکتر سید علیرضا مروجی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز یک‌شنبه ۹ آذرماه نودونه ۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که از آن‌ها ۲۵ نفر اهل کاشان، ۴نفر اهل توابع کاشان و ۳ نفر نیز اهل توابع آران و بیدگل هستند.

به گفته وی دز همین زمان ۹ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شدند که ۶ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، ۲ نفر اهل توابع آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل کاشان است.

دکتر مروجی اضافه‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۵۲ سال، یک مرد ۷۸ سال، یک مرد ۸۷ سال، یک زن ۵۴ سال، و یک زن ۷۸ ساله در اثر ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان کاشان و آران و بیدگل جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۵ بیمار کرونایی دیگر در کاشان فوت شدند/۲۴ بستری جدید

روز گذشته نیز ۲۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان بستری شده بودند.

در حال حاضر در مجموع ۳۲۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۸۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان کرونا امروز در کشور ۳۸۹ نفر است که نسبت به دیروز ۲ نفر کاهش داشته، و تعداد مبتلایان ۱۲ هزار و ۹۵۰ نفر است که نسبت به روز گذشته ۴۵۲ نفر کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان کرونا دیروز ۳۹۱ و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۴۰۲ مبتلا بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.