دعوت مهدی عباسی به اردوی انتخابی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران

مهدی عباسی هندبالیست نوجوان کاشانیکاشان فردا – هفت هندبالیست استان اصفهان به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شدند، «مهدی عباسی» هندبالیست نوجوان کاشانی یکی از این نوجوانان است که به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان هندبال ایران دعوت شده‌است.

به گزارش ایراسین، سومین مرحله از اردوی آماده‌سازی نوجوانان هندبالیست برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۷ تا ۱۶ آذرماه ۹۹ به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+
هندبالیست آران و بیدگلی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شد

«سرگئی نیکولینکو» سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اسامی ۲۸ بازیکن را برای حضور در این اردوی ۱۰ روزه اعلام کرد که نام 7 بازیکن از استان اصفهان به نام‌های متین صفوی، صابر حیدری و فرحان باباصفری (شهرستان اصفهان)، ابوالفضل قاسمی (شهرستان فلاورجان)، علی سلطانی (شهرستان نجف‌آباد)، سید رسول لطیفی (شهرستان خمینی شهر) و مهدی عباسی (شهرستان کاشان) به چشم می‌خورد.

سید مجتبی میردامادی رئیس هیئت هندبال شهرستان خمینی شهر نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

تیم ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که ۱۳ تا ۲۱ اسفندماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند و تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی خود را در استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و تهران پشت سر گذاشته است.

مهدی عباسی متولد ۱۳۸۰ است و بیش از ۵ سال سابقه بازی در تیم‌های رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان هندبال کاشان را دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.