روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد

مرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی دوباره دستگیر شدکاشان فردامرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی که پیش از این به جرم خوراندن دارو در بیمارستان گیلان به بیماران کرونایی با حکم دادگاه ویژه روحانیت در لنگرود (استان گیلان) بازداشت شده بود، محدداً در مشهد حین فروش دارو دستگیر شد.

به گزارش رکنا، مرتضی کهنسال که مدعی درمان کرونا با طب اسلامی بود سال گذشته پس از دیدار با یک بیمار کرونایی دستگیر شد و امروز دوباره خبر دستگیری او منتشر شد.

پیش از این عباس تبریزیان موسوم به پدر طب اسلامی به ۳ سال حبس محکوم شده بود که هنوز حکمش اجرا نشده است. عباس تبریزیان همان روحانیی است که کتاب مرجع دارویی معتبر دانشگاه‌های علوم پزشکی را آتش زد.

مرتضی کهنسال، روحانی اهل لنگرود و یکی از شاگردان مکتب طب اسلامی، کلیپی جنجالی از حضور بر بالین بیماران مبتلا به کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

او بدون ماسک و دستکش، بالای سر مبتلایان می‌رود و با انگشت و قطره‌چکان، مایعی را به پشت لب و دور دهان بیماران می‌مالد. او محلول را «عطر پیامبر» معرفی می‌کند.

یکی از بیمارانی که او در گیلان بر بالین آن‌ها رفته و به آن‌ها دارو داده بود بعدا فوت کرد و پس از آن این روحانی تحت تعقیب فرار گرفت و مدتی مخفی بود تا سرانجام بازداشت شد اما مدتی کوتاه بعد از آن آژاد شد.

اخیراً هم در کاشان یک روحانی با تبلیغ دارویی خاص که با نام یکی از ائمه معصومین نامگذاری شده است، ضمن حمله به سازمان بهداشت جهانی و صهیونیستی دانستن آن علم پزشکی را علم معیوب غرب نامیده و رعایت آن را دورشدن از اهلبیت عنوان نموده و مصرف آن دارو را روش معجزه آسای درمان کرونا اعلام کرده است.

این در حالی که دانیل ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هم سازمان بهداشت جهانی را به بی‌عملی و تحت‌تاثیر چین بودن متهم می‌کرد و چند ماه پیش از این سازمان خارج شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.