در کاشان مشکل تامین روغن مایع نداریم

روغن مایعکاشان فردا مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان در حاشیه کارگروه تنظیم بازار در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده روغن مایع مورد نیاز شهروندان کاشانی تامین شده است، اظهار داشت: به این منظور ۶۰ تن روغن مایع تامین و طی روزهای آینده در سطح شهر کاشان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از نظر تامین روغن مایع در شهرستان مشکلی نداریم، بیان داشت: در حال حاضر کمبود روغن در شهرستان کاشان نداشته و توزیع آن به صورت پیوسته و آرام با نظارت دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود و درخصوص تامین نیاز واحدهای صنفی قنادی، رستوران و سایر صنوف هم پیگیری‌هایی انجام شده و بزودی کلیه اصناف از طریق سامانه الکترونیکی نیز در شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ بیش از ۲۸۰ تن برنج و شکر در کاشان توزیع می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه توزیع روغن بر اساس مصوبات کمیته توزیع کالاهای اساسی شهرستان کاشان انجام می‌شود، تصریح کرد: در مراحل اولیه توزیع سعی بر این است که از مناطق کمتر برخوردار شهر کاشان این کار انجام شود و سپس به دیگر مناطق گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمت روغن‌های توزیع شده طبق نرخ مصوب درج شده بر روی ظرف حاوی روغن است، خاطرنشان کرد: فروش بیش از قیمت مصوب روغن تخلف بوده و این موضوع به صورت جدی از طرف مسئولان و دستگاه‌های نظارتی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

خاندایی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت نیاز به هرگونه شکایت و مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ بازرسی گزارش نمایند.

طی روز‌های گذشته صف‌های طولانی از شهروندان متقاضی بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی در کاشان جلو برخی  از واحد‌های صنفی برای دریافت روغن مایع سهمیه ‌ای با نرخ دولتی تشکیل شده ‌بود که نگرانی‌های را بوجود آورده ‌بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.