بستری ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۳ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری شدن ۳۷ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت طی این مدت سه بیمار کرونایی نیز فوت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر سید علیرضا مروجی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه نودونه ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۲۲ نفر آن‌ها اهل کاشان، ۴ نفر اهل توابع کاشان و یک بیمار نیز اهل آران و بیدگل است.

به گفت وی در همین زمان ۱۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان آران و بیدگل بستری شدند که ۶ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، و ۴ نفر نیز توابع آران و بیدگل  هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۵۲ سال، یک مرد ۸۴ سال، و یک زن ۵۷ سال مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۶ بیمار کرونایی دیگر در کاشان فوت شدند/ ۳۹ بستری جدید

دکتر مروجی افزود: در مجموع در حال حاضر ۲۸۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، که از این بیماران ۹۶ نفر در بخش مراقتب‌های میژّ مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان #کرونا امروز در کشور ۳۶۲ نفر است که نسبت به دیروز ۲۰ نفر کاهش داشته، و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۶۲۱ نفر است که نسبت به روز گذشته ۲۶۰ نفر کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان کرونا دیروز ۳۸۲ و تعداد مبتلایان ۱۳ هزار و ۸۸۱ مبتلا بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.