زمینی تحت عنوان نیروی انتظامی در کاشان وجود ندارد

زمینی تحت عنوان نیروی انتظامی در کاشان وجود نداردکاشان فردا – معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان با هشدار به خریداران مسکن گفت: زمین‌هایی که بنام نیروی انتظامی در سطح بنگاه‌های املاک معامله می‌شود متعلق به این سازمان نیست و شهروندان می‌باید ابتدا از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشندگان اطمینان داشته‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان، با توجه به فروش چندین قطعه زمین بنام نیروی انتظامی در سطح شهر کاشان اطلاعیه‌ای بشرح ذیل صادر کرد:

بیشتر بخوانیم:
+ فریب تبلیغات تلفن‌های مشاوره‌ای سهام عدالت را نخورید

با اشاره به سوءاستفاده‌های صورت‌گرفته از طریق آگهی‌های تبلیغاتی فروش مسکن بنام نیروی انتظامی، سودجویان در این روش با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز و در عین حال متقلبانه، شهروندان را برای خرید یا مشارکت در ساخت مسکن ترغیب می‌کنند.

به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند که در سطح شهرستان، به هیچ وجه زمینی به نام نیروی انتظامی وجود ندارد و خریداران می‌بایست در ابتدا از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشندگان اطمینان حاصل کرده و در ادامه، قرارداد موردنظر را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز از سوی اتحادیه مشاوران املاک منعقد کنند.

این اطلاعیه در شرایطی صادر می‌شود که نیروی انتظامی یکی از بازوان اصلی امنیت و آرامش شهر در کنار مجموعه قضایی هر شهرستان است و کلاهبرداران قاعدتا برای کلاه‌برداری با عناوین امنیتی و قضایی کمی احتیاط پیشه کرده و از ارتکاب جرم در چینین حوزه‌های دوری می‌کنند.

یا این وصف به نظر می‌رسد وظیفه نیروی انتظامی برای شناسایی و تعقیب عواملی که به سادگی و با این میزان از خیرگی دست به چنین جعل و تحریفی زده‌اند، اولویت بیشتری دارد و ضمنا به نظر می‌رسد شایسته است که پس از شناسایی توسط عوامل قضایی به شهروندان هم شناسایی عمومی بشوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.