ویژگی جدید واتساپ / در گروه اشتباهی پیام ندهید!

ویژگی جدید واتساپویژگی جدید واتساپ کاشان فردا تلگرام بسیار پیشرفته‌تر از واتساپ است، اما از آن‌جایی که به هر حال «مستقیم و بی‌درسر در دسترس نیست»، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که کارهای ساده اطلاع‌رسانی و ارسال فایل و برنامه کاری و آموزشی را با همین واتساپ انجام بدهند.

بیشتر بخوانیم:
+ پیام‌های دریافتی در «واتس‌اپ» را به طور خودکار پاک کنیم

ما ممکن است گروه‌های واتساپی زیادی داشته باشیم و برخی وقت‌ها گروه‌ها را با هم اشتباه بگیریم. مثلا دوست ما ممکن است هم در یک گروه رسمی و اداری پیامی بفرستد و هم در یک گروه خودمانی‌تر. بعد ما ناگهان در گروه اشتباهی، پاسخی بدهیم که به صلاح نباشد. مثلا حاوی شوخی‌ای باشد یا محتوای خاصی داشته باشد که یک دردسر شغلی برایمان ایجاد کند.

چه کار می‌شود کرد که چنین اشتباهی کمتر شود؟
واتساپ به تازگی یک ویژگی جدید داده که در وهله اول ممکن است تصور کنیم که کاربردی به جز برطرف کردن یکنواختی این پیام‌رسان از نظر ظاهر ندارد.

این ویژگی جدید این است که ما می‌توانیم تصویر پشت‌زمینه یا بک‌گراند هر گروه یا چت را عوض کنیم و عکس یا رنگ متفاوتی در آن بگذاریم.

در پیام‌رسان‌های زیادی، کاربر تنها اجازه دارد که یک بک‌گراند برای همه گروه‌ها و چت‌ها انتخاب کند، اما در واتساپ حالا دیگر پشت‌زمینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند.

حالا کار هوشمندانه‌ای که ما می‌توانید انجام دهیم، این است که بک‌گراند همه گروه‌های رسمی‌تر و اداری‌ را چیزی انتخاب کنیم که یک هشدار ضمنی در ذهن ما ایجاد می‌کند. مثلا از بک‌گراند تیره یا بک‌گراند زرد استفاده کنیم.

به همین سادگی جلوی کلی از دردسرهای احتمالی گرفته می‌شود.

تعویض پشت‌زمینه خیلی ساده است. در تنظیمات گروه ما wallpaper and sound‌ را داریم که وقتی روی آن تپ می‌کنیم، گزینه انتخاب والپپر جدید را می‌بینیم و می‌توانیم یک بک‌گراند پیش‌فرض با سبک مورد علاقه خودتان یا یک عکس داخل گوشی را بک‌گراند کنید.
منبع:1پزشک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.