بستری ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/۳ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا  _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۳۱ بیمار آلوده به ویروس کرونا با حداقل ۲۵ و حداکثر ۸۹ سال سن طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۱۹ نفر ‌آن‌ها اهل کاشان، یک نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۲ بیمار نیز اهل بادرود هستند.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۸ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند، که ۴ نفر آن‌ها اهل آران و بیدگل، ۲ نفر اهل توابع این شهرستان، یک نفر اهل کاشان و یک بیمار نیز اهل بادرود است.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شامل یک مرد ۷۹ سال، یک زن ۷۲ سال و  یک زن ۷۷ ساله در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۶ بیمار کرونایی دیگر در کاشان جان‌باختند/۲۶ بستری جدید

روز گذشته نیز ۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع ۲۱۱ ( یک بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۶۱ نفر (۴ بیمار کاهش نسبت به دیروز) آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا امروز در کشور ۲۹۵ نفر است که نسبت به دیروز ۲۸ نفر کاهش داشته، و تعداد مبتلایان ۱۰ هزار و ۲۲۳ نفر است که نسبت به روز گذشته ۸۰۰ نفر کاهش نشان می‌دهد. با این وصف روند فوتی و ابتلا در کشور امروز نزولی شد.
تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۳۲۳ قربانی و تعداد مبتلایان ۱۱ هزار و ۲۳ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.