دستگیری سه متخلف صید و شکار در کاشان

دستگیری یک گروه متخلف شکار در مناطق حفاظت‌شده کاشانکاشان فردا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری یک گروه متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت‌شده قمصر و برزک این شهرستان خبر داد

 الهیار دولتخواه گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست کاشان در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با شنیدن صدای شلیک گلوله، بعد از ساعت‌ها راهپیمایی در ارتفاعات شکارچیان را شناسایی کردند.

به گفته سه نفر از متخلفین شکار و صید قبل از اینکه اقدام به شکار کنند با هوشیاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست کاشان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری متخلف‌ بزرگ شکار منطقه حفاظت‌شده قمصر و برزک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: از متخلفین شکار و صید یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی، ۸ تیر فشنگ، ۳ دستگاه دوربین چشمی و سایر ادوات مربوطه کشف و ضبط و پرونده آن‌ها پس از تکمیل جهت تکمیل سیر قضایی به مراجع قضایی فرستاده شد.

منطقه حفاظت‌شده قمصر و برزک با وسعت ۶۰ هزار هکتار در حاشیه شهر توریستی قمصر در جنوب غربی شهرستان کاشان و در داخل گستره جغرافیاي سه شهر مهم برزک، قمصر، و کامو و جوشقان قالي واقع شده است.

نزديک‌ترين شهرهاي شناخته‌شده اطراف منطقه عبارتند از: شهر کاشان در شمال شرقي منطقه، شهر برزك در غرب، شهر قمصر در شرق منطقه و جوشقان قالي در جنوب منطقه. و روستاهاي حاشيه منطقه عبارتند از نابر، ويدوج، ويدجا، ازوار، آزران، كامو، چوگان، قزاآن، مسلم‌آباد، و الزگ.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.