۵ استاد دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران برتر جهان

۵ استاد دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر قرار گرفتندکاشان فردا – معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان اعلام کرد: ۵ استاد دانشگاه کاشان در ردیف پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

مجید منعم‌زاده افزود: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC، علی‌اکبر عباسیان آرانی در حوزه موضوعی (مهندسی) با ۶۴ مقاله، علی قربان‌پور آرانی (مهندسی) با ۱۷۴ مقاله، عباس سعادتمندی (ریاضیات) با ۳۸ مقاله، سید علیرضا اشرفی (ریاضیات) با ۱۸۹ و مسعود صلواتی نیاسری (شیمی، علم مواد و مهندسی) با ۶۶۱ مقاله به عنوان دانشمندان و پژوهشگران یک درصد برتر جهان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۵ استاد دانشگاه کاشان در جمع یک‌درصد پژوهشگر برتر جهان

وی معیار انتخاب پژوهشگران برتر را، تعداد استناد‌های صورت‌گرفته به تولیدات آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این ارزیابی؛ سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی ۱۰ ساله و با روش‌شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS مورد مطالعه قرار گرفته است.

در سال ۹۷ نیز محسن بهپور در رشته (علوم مواد)، علی قربان‌پور آرانی (مهندسی)،  سید علیرضا اشرفی و عباس سعادتمندی (ریاضیات) و مسعود صلواتی نیاسری در رشته‌های علوم مواد و شیمی به عنوان دانشمندان و پژوهش‌گران برتر جهان معرفی شده بودند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.