کشف بیش از ۵۰ کیلو تریاک و حشیش از یکدستگاه پراید

حشیشکاشان فردادادستان عمومی و انقلاب کاشان از کشف بیش از ۵۰  کیلوگرم ماد مخدر تریاک و حشیش از یک‌دستگاه خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله دهقانی با اعلام این خبر به پورتال خبری کاشان گفت: در نخستین ساعات شامگاه شنبه ۲۲ آذرماه، گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان با رصد اطلاعاتی دقیق یک‌دستگاه سواری پراید که با یک سرنشین از اصفهان عازم قم بود بعد را بعد از روستای آب شیرین در محور بزرگ‌راه توقیف کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف یک کیلو هروئین در معده ۲ قاچاقچی در کاشان

وی افزود: در بازرسی از این خودرو پراید حدود ۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک و ۱۶ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف کردند و متهم هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

دهقانی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را از اولویت های کاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: خادمین مردم با تمام وجود تلاش می کنند امنیت مردم را در تمام زمینه ها مهیا کنند.

در همین حال خبرگزاری ایرنا از قول فرماندهی انتظامی کاشان گزارش داد که قاچاقچیان ناکام در انتقال ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر به این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان، در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، در مرحله‌های مختلف از فعالیت سه سوداگر مرگ در محورهای ورودی به این شهر مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدام‌های کنترلی، موفق به شناسایی و دستگیری متهمان در یک عملیات ضربتی شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای متهمان بیش از ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک که به طور ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.