خانه بسکتبال کاشان بازی نخست را واگذار کرد

بسکتبالکاشان فردا – پیکارهای فصل ۹۹ لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از دیروز با رقابت تیم‌های حاضر در گروه سوم مقدماتی به میزبانی قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت بسکتبال استان قم سالن اختصاصی این رشته به نام شهید محمود رضائیان را مزین و آماده کرده تا تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی از امروز به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها با یکدیگر رقابت کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ خانه بسکتبال قم میزبان لیگ دسته اول ایران شددر نخستین دیدار این فصل لیگ دسته یک از ساعت ۱۴ تیم‌های بانی نو و خانه بسکتبال کاشان به مصاف هم رفتند و در پایانی ک دیدار پر امیتاز؛ بانی نو با نتیجه ۹۸ بر ۸۳ بر نماینده کاشان پیروز شد.
بانی نو کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۳۰ بر ۱۷ و ۲۷ بر ۲۱ پیروز شد و کوارتر دوم و چهارم را با نتایج ۲۳ بر ۲۰ و ۲۲ بر ۲۱ واگذار کرد.

این مسابقات از گروه سوم مرحله نخست فصل ۱۳۹۹ لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار می‌شود که مجموعا ۳۹ تیم در ۶ گروه و در دو منطقه شمال و جنوب قرار دارند و تیم خانه بسکتبال کاشان، در گروه سوم منطقه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال قم، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو و مدرسه بسکتبال آتشی دیدار می‌کند.

این بازی‌ها به دلیل اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از انجام تست کرونا و منفی‌بودن نتیجه آزمایش وارد مسابقات می‌شوند.

خانه بسکتبال کاشان امروز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه در دومین دیدار خود در ساعت ۱۴ به دیدار مهرام تهران می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.