آغاز عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان

آغاز عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز عملیات ساخت انبار استراتژیک دارو و تجهیزات این دانشگاه توسط یکی از نیکوکاران سلامت خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی، سه‌شنبه ۲۵ آذرماه به ایسنا گفت: عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت اداره سمن‌ها و خیران سلامت دانشگاه به بهره‌برداری خواهد رسید و نتیجه این اقدام عام‌المنفعه به ویژه در شرایط بحرانی به نیازمندان و مردم می‌رسد.

وی افزود: پشتیبانی تجهیزات و اموال مصرفی و ملزومات مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ساختمانی انجام می‌شود که پاسخگوی نیازهای بخش بهداشت و درمان نیست، در حالی که تامین، حفظ و نگه‌داری تجهیزات و دارو یک وظیفه دینی و قانونی است.

بیشتر بخوانیم:
+ هیئت حیدری درب فین در کاشان ICU می‌سازد

به گفته دکتر مروجی این طرح که زمین آن به مساحت ۶۰۰ مترمربع از سوی دانشگاه تامین شده است، توسط خیر نیکوکار مسعود خاتمی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود و فاز نخست آن شامل یک سوله و ساختمان اداری خواهد بود.

وی تاکید کرد: نیکوکاران همواره در خط مقدم ارتقای سلامت جامعه قرار دارند و حضور آن‌ها باعث گشایش و بهره‌برداری زودهنگام پروژه‌ها می‌شود که نیت خیر و دوراندیشی این خانواده در راستای یکی از نیازهای حوزه سلامت به خصوص در شرایط بحرانی کنونی، قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خیران سلامت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نقش مهمی در تکمیل زیرساخت‌های حوزه سلامت دارند و این رویکرد شهروندان نیکوکار به طرح‌های بهداشتی درمانی، بیانگر سواد سلامت و احترام آنان به فرهنگ سلامت است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان هر چند که در مرکز استان نیست ولی نیازهای استان را در حد توان تامین می‌کند، یکی از اولویت‌های این دانشگاه با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به ویژه در شرایط بحرانی، تامین نیازهای استراتژیک برای دارو و تجهیزات است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.