خانه بسکتبال کاشان مهرام را شکست داد

جدول رده‌بندی لیگ دسته یک بسکتبال مردان ایرانکاشان فردا – در دومین روز از دیدارهای لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، خانه بسکتبال کاشان حریف خود مهرام را تهران را شکست داد.

به گزارش فدارسیون بسکتبال ایران، در این دیدار که از گروه «ج» منطقه شمال از ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۲۵ آذمراه در سالن شهید نام شهید محمود رضائیان قم برگزار شد، خانه بسکتبال کاشان با نتیجه ۸۲ بر ۷۷ مهرام تهران را شکست داد.

بیشتر بخوانیم:
+ خانه بسکتبال کاشان بازی نخست را واگذار کرد

این مسابقات از گروه سوم مرحله نخست فصل ۱۳۹۹ لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار می‌شود که مجموعا ۳۹ تیم در ۶ گروه و در دو منطقه شمال و جنوب قرار دارند و تیم خانه بسکتبال کاشان، در گروه سوم منطقه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال قم، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو و مدرسه بسکتبال آتشی دیدار می‌کند.

این بازی‌ها به دلیل اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از انجام تست کرونا و منفی‌بودن نتیجه آزمایش وارد مسابقات می‌شوند.

خانه بسکتبال کاشان پنج‌‌شنبه ۲۷ آذرماه در سومین دیدار خود در ساعت ۱۹ به دیدار شکلی تهران می‌رود.

خانه بسکتبال کاشان از دو بازی با یک برد و یک باخت و با تفاضل منفی۱۰در رده چهارم گروه «ج» منطقه شمال رقابلت‌های لیگ دسته‌ یک بسکتبال باشگاه‌های کشور قراردارد.
جدول رده‌بندی لیگ دسته یک بسکتبال مردان ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.