بستری ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ یک فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا  _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۲۳ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا (۴ بیمار افزایش نسبت به دیرور) با حداقل ۹ و حداکثر ۷۶ سال سن طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز ‌پنج‌‌شنبه ۲۷ آذرماه ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ شهید بهشتی کاشان بستری شدند که ۱۹ نفر آن‌ها اهل کاشان، یک نفر اهل توابع کاشان و یک بیمار نیز اهل شهرستان دلیجان است.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۲ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند، که یک نفر اهل این شهرستان و یک بیمار نیز اهل توابع این شهرستان است.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک زن ۸۳ ساله مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۱۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/۳ فوتی

روز گذشته نیز ۱۹ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع ۱۴۱ (۵ بیمار کاهش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۴۷ (۳ نفر کاهش نسبت به دیروز) نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا امروز در کشور ۲۱۲ نفر است که نسبت به دیروز یک نفر کاهش داشته، و تعداد مبتلایان ۷ هزار و ۴۵۳ نفر است که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ نفر کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۲۱۳ قربانی و تعداد مبتلایان ۷ هزار و ۶۰۳ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.