تماس صوتی و تصویری واتساپ در دسکتاپ فعال می‌شود

کاشان فردا – واتساپ پیام‌رسان خوبی نیست، اما محبوب است و خیلی‌ها در دنیا چه متاثر از تبلیغات چه به خاطر این‌که ابزار دیگری در اختیار ندارند از آن استفاده می‌کنند.

در حالی که واتساپ به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ امکان تماس صوتی و تصویری را به کاربران مویال خود داده، و استقبال خوبی هم از این امکانات شده بود، کاربران دسکتاپ واتساپ نمی‌توانستند از این ویژگی استفاده کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ در واتساپ با خودمان چت کنیم

اما خوشبختانه این محدودیت در حال برطرف شدن است و در نسخه‌های بتای دسکتاپ واتساپ به صورت محدود این ویژگی اضافه شده است. اگر این ویژگی برای شما فعال شده باشد؛ در بالای هر چت، در قسمت بالا، در کنار آیکون جست‌وجو، آیکون‌های مربوط به تماس ویدئویی و صوتی را خواهید دید. چیزی شبیه به این:
تماس صوتی و تصویری دسکتاب واتساپ
البته به صورت احمقانه‌ای هنوز شما برای اینکه نرم‌افزار دسکتاپ‌ِتان متصل شود، باید موبایل‌ِتان کنار باشد! این ضرورت، اصلا اینکه چنین ویژگی را به نسخه دسکتاپ اضافه شده، بیهوده می‌کند، چون وقتی موبایل دم‌دست‌مان است، چرا از نرم‌افزار دسکتاپ استفاده کنیم؟! اما خب شاید شما خواسته باشید که از وب‌کم یا میکروفن باکیفیت پی سی خود استفاده کنید و با آنها بتوانید تماس بهتری برقرار کنید.

به هر حال از واتساپ به اندازه واتساپ انتظار داشته باشیم!
منبع: یک پزشک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.