شکلی تهران مغلوب خانه بسکتبال کاشان شد

خانه بسکتبال کاشان شکلی تهران را شکست دادکاشان فردا – در سومین روز از دیدارهای لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، خانه بسکتبال کاشان حریف خود شکلی تهران را شکست داد.

به گزارش فدارسیون بسکتبال ایران، در این دیدار که از گروه «ج» منطقه شمال از ساعت ۱۶:۳۰در سالن رضائیان قم انجام شد، دو تیم خانه بسکتبال کاشان و شکلی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان تیم کاشان با نتیجه ۸۳ بر ۶۶ پیروز میدان شد.

نماینده کاشان کوارترهای اول و دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۱۹ بر ۱۳ و ۲۸ بر ۱۸ و ۱۸ بر ۱۵ پیروز شد و کوارتر چهارم را با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ واگذار کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ خانه بسکتبال کاشان مهرام را شکست داد

این مسابقات از گروه سوم مرحله نخست فصل ۱۳۹۹ لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار می‌شود که مجموعا ۳۹ تیم در ۶ گروه و در دو منطقه شمال و جنوب قرار دارند و تیم خانه بسکتبال کاشان، در گروه سوم منطقه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال قم، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو و مدرسه بسکتبال آتشی دیدار می‌کند.

این بازی‌ها به دلیل اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از انجام تست کرونا و منفی‌بودن نتیجه آزمایش وارد مسابقات می‌شوند.

نماینده کاشان شنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۵ به دیدار خانه بسکتبال قم (میزبان مسابقات) می‌رود.

خانه بسکتبال کاشان از ۳ بازی خود با ۲ برد و یک باخت، و با تفاضل مثبت ۷ در رده چهارم جدول گروه «ج» منطقه شمال رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور قرار دارد.
جدوول رده‌بندی گروه ج منطقه شمال لیگ دسته یک بستکتبال کشور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.