دستگیری کلاهبرداران سایت دیوار در کاشان

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشانکاشان فردا فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری کلاهبردارانی که از طریق سایت دیوار طعمه‌های خود را شناسایی کرده و خود را خریدار اجناس آن‌ها معرفی می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر اینکه فردی جهت خرید جنس تبلیغی در سایت دیوار با ارائه پیامک جعلی قصد کلاهبرداری از وی را دارد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ کلاهبرداری در پوشش هندوانه‌فروش سیار

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و متوجه شدند فردی جهت خرید یک دستگاه بازی رایانه‌ای (پلی استیشن۴ )که در سایت دیوار به آگهی گذاشته شده بود به یکی از شهروندان مراجعه کرده و با ارائه پیامک واریز جعلی قصد کلاهبرداری از وی را داشته است که در این خصوص متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: طی بازجویی‌های فنی بعمل آمده در پلیس آگاهی مشخص شد متهم با همکاری همدستش به عنوان خریدار واقعی اجناس در سایت دیوار و ارائه پیامک جعلی چندین نوبت کلاهبرداری نموده‌اند که بلافاصله در این خصوص همدست متهم داخل مخفی‌گاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شهروندانی که قصد فروش یا خرید اموال از طریق فضای مجازی را دارند خواست حتما قبل از واریز هرگونه وجه به حساب دیگران مورد معامله را مشاهده کرده و معامله خود را حتی‌الامکان در بنگاه های معاملاتی دارای مجوز انجام دهند و به ظاهر افراد اعتماد نکنند و پس از دریافت وجه، اموال خود را در اختیار مشتری قرار دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.