تقدیر از ۱۸ پرستار و مدافع سلامت روستاهای علوی و حسناورد

۱۸ پرستار و مدافع سلامت روستای علوی و حسناورد تجلیل شدندکاشان فردا – همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار از ۱۸ پرستار و مدافع سلامت روستاهای علوی و حسنارود کاشان تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار با حضور «غلیرضا شاه‌فضل» مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دکتر ابوالفضل شجاعی مدیر مجتمع درمانی شهید بهشتی کاشان از ۱۸ نفر از پرستاران و مدافعان سلامت روستاهای علوی و حسنارود کاشان تقدیر و تجلیل شد.

شاه فضل در این مراسم با گرامی‌داشت روز پرستار و تبریک ولادت حضرت زینب اظهار داشت: روز پرستار روز دفاع از حریم سلامت است.

بیشتر بخوانیم:
+ تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به‌مناسبت روز پرستار

وی با بیان اینکه حضرت زینب دو بعد شخصیتی ویژه داشت افزود: یک بعد، بعد سیاسی اجتماعی حضرت زینب بود که بعد از عاشورا نام امام حسین را در طول تاریخ زنده نگه داشت.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: بعد پرستاری حضرت زینب کبری از جانبازان عاشورایی و امام خویش حضرت زین‌العابدین بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه پیامبر می‌فرماید« «اگر فردی یک شب برای مریضی خدمت و تلاش کند خداوند او را در روز قیامت با ابراهیم خلیل محشور خواهد کرد و روز قیامت که روز خطر است مانند برقی که نورانیت ایجاد می‌کند از پل صراط عبور می‌کند» افزود: هیچ هدیه‌ای بالاتر از این سخن پیامبر اسلام برای پرستاران نیست و پرستاران جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند.

شاه‌فضل گفت: پرستاران نزد ملت ایران ارج و قربی فراوانی دارند و این جایگاه اجتماعی در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و زحمت و مجاهدت خستگی‌ناپذیر این قشر فرهیخته به مراتب بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه می‌طلبد تمام آحاد جامعه با همکاری لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنجیره ویروس را قطع کنند افزود: این کار بزرگ ‌ترین کمک و هدیه به کادر درمان است.

لازم به ذکر است این مراسم با همت نماینده کانون فرهنگی هنری علوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشان، کانون فرهنگی هنری علوی و شورای اسلامی و دهیاری علوی برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.