خانه بسکتبال کاشان نتیجه را به میزبان واگذار کرد

خانه بسکتبال کاشان شکلی تهران را شکست دادکاشان فردا ـ در چههارمین روز از دیدارهای لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، خانه بسکتبال کاشان، نتیجه را به میزبان بازی‌ها خانه بسکتبال قم واگذار کرد.

به گزارش فدارسیون بسکتبال ایران، در این دیدار که بعدازظهر شنبه ۲۹ آذرماه از گروه «ج» منطقه شمال از ساعت ۱۵ در سالن رضائیان قم انجام شد، خانه بسکتبال قم بانتیجه ۷۴ بر ۶۱ خانه بسکتبال کاشان را شکست داد.

بیشتر بخوانیم:
+ شکلی تهران مغلوب خانه بسکتبال کاشان شد

در دیدار روز پایانی دور رفت هم امروز یک‌شنبه ۳۰ آذرماه خانه بسکتبال کاشان، با نتیجه ۶۴ بر ۸۸ مغلوب مدرسه بسکتبال آتشی شد.

در پایان این رقابت‌ها که از روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ در سالن شهید رضائیان قم آغاز شده بود و به مدت یک طول کشید، «بانی نو تهران» با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و «مدرسه بسکتبال آتشی تهران» با ۹ امتیاز در رده دوم است و «مهرام تهران» با ۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

«خانه بسکتبال کاشان» با ۷ امتیاز چهارم، «شکلی تهران» با ۶ امتیاز پنجم و «خانه بسکتبال قم» با ۶ امتیاز در رده ششم و انتهای جدول این گروه قرار دارد و در پایان دور برگشت ۴ تیم اول از این گروه به دور بعدی صعود خواهند کرد.

این مسابقات از گروه سوم مرحله نخست فصل ۱۳۹۹ لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار می‌شود که مجموعا ۳۹ تیم در ۶ گروه و در دو منطقه شمال و جنوب قرار دارند و تیم خانه بسکتبال کاشان، در گروه سوم منطقه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال قم، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو و مدرسه بسکتبال آتشی دیدار می‌کند.

این بازی‌ها به دلیل اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از انجام تست کرونا و منفی‌بودن نتیجه آزمایش وارد مسابقات می‌شوند.

میزبان و زمان برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.