کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی فاسد در آران و بیدگل

کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی فاسد در آران و بیدگلکاشان فردا – مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: نزدیک به ۸۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان کشف و مراکز فروش جمع‌آوری شد.

علی اعتصام سه‌شنبه ۲ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف در ادامه بازرسی‌ها و نظارت تیم کارشناسان بهداشت محیط این شبکه از فروشگاه‌های مواد غذایی و مراکز حساس شهرستان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانیم:
+ بیش از ۳۶۰۰ کیلوگرم مواد پرتئینی فاسد در کاشان معدوم شد

+ ۱۳۰۰ کیلو خوراکی فاسد در آران و بیدگل معدوم شد

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای صنفی آران و بیدگل اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند ادامه داد: با این حال واحدهای متخلف در حاشیه امن نیستند و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تصریح کرد: این نهاد اجازه تهدید سلامت شهروندان این شهرستان را به افراد سودجو نخواهد داد.

اعتصام به مصرف‌کنندگان مواد خوراکی توصیه کرد که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا توجه کرده و در صورت مشاهده عرضه محصولات تاریخ مصرف گذشته، موضوع را به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان با شماره ۱۹۰ گزارش دهند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.