آبگرفتگی معابر کاشان دور از انتظار نیست

احتمال آبگرفتگی معابر کاشان وجود داردکاشان فردا –  آبگرفتگی معابر کاشان دور از انتظار نیست.

ر‌ئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد: از چهارشنبه‌شب ۳ دی‌ماه تا واپپسین لحظات جمعه ۵ دی‌ماه سامانه بارشی وارد این منطقه می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

عباس ارغوانی افزود: سامانه بارشی برای مناطق دشتی از جمله شهرهای کاشان، آران و بیدگل و نوش‌آباد به صورت باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان این‌که بارندگی‌ها برای زمین‌های کشاورزی و سفره‌های آب زیرزمینی موثر است، ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود که هوای کاشان ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد سردتر شود.

بیشتر بخوانیم:
+ سال آبی‌ ـ ‌زراعی آینده کم‌باران و خشک خواهد بود

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: هوای روز پنج‌شنبه این منطقه نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ارغوانی افزود: کمینه و بیشینه هوای کاشان در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب صفر و چهار درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی اضافه کرد: مجموع بارندگی شهرستان در سال زراعی جاری ۴۸.۵ میلی‌متر است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۰.۲ میلی‌متر بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل به مردم توصیه کرد با توجه به لغزنده‌بودن سطح جاده‌ها، علاوه بر پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری، با حفظ آرامش رانندگی کنند و در مسیل رودخانه‌ها قرار نگیرند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.