آلودگی هوای کاشان در روزهای آینده تشدید می‌شود

آلودگی هوای کاشان در روزهای آینده تشدید می‌شودکاشان  فردا – آلودگی هوای کاشان در روزهای آینده تشدید می‌شود. این را  رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل خبر داد و توصیه کرد: شهروندان از تردد‌های غیرضرور در شهر تا حد امکان خودداری کنند.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شودطی روزهای آینده هوا در منطقه کاشان پایدار باشد، یادآور شد: این شرایط پایداری هوا بدون بارش نزولات جوی و بیشتر همراه با سرما است.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری افزایش آلودگی هوا در شهر کاشان را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: مهم‌ترین علت این موضوع سکون جوی هواست که می‌تواند باعث انباشت آلاینده‌های جوی و پایین آمدن کیفیت هوا در دو شهرستان آران و بیدگل شود.

بیشتر بخوانیم:
+ ریزگرد؛ علت اصلی آلودگی هوای کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه بیشترین حجم از انباشت آلاینده‌ها را در ابتدای صبح و اواخر روز قبل از غروب آفتاب پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: از اقشار آسیب‌پذیر و گروه‌های حساس مثل کودکان، کهن‌سالان، بیماران قلبی و عروقی و غیره می‌خواهیم از هرگونه تردد در سطح شهر به خصوص در این اوقات خودداری کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اینکه گفته می‌شود آلودگی هوا می‌تواند بر انتقال سریع‌تر این ویروس اثرگذار باشد، تاکید کرد: توصیه ما به تمام مردم این است که حتی‌الامکان در خانه بمانند و به غیر از ضرورت از منزل به هیچ عنوان خارج نشوند.

کاهش شدید دما و هوای سرد و یخبندان منطقه کاشان طی روزهای آینده در کاشان

ارغوانی همچنین با بیان این‌که در این هفته کاهش شدید دما و هوای سرد و یخبندان منطقه کاشان را فرا خواهد گرفت، گفت: دمای هوا در شب‌ها به زیر صفر در سردترین ساعات روزهای آینده خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که دما در سردترین ساعات در کاشان به منهای یک تا منهای پنج درجه سانتی‌گراد می‌رسد، تاکید کرد: با توجه به برودت هوا در مناطق شهری و روستایی شهروندان حتماً ماشین‌های خود را مجهز به ضد یخ نمایند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

آلودگی هوای کاشان تشدید می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.