ازدواج در آران و بیدگل ۳۴ درصد افزایش یافت

ازدواج در آران و بیدگل ۳۴ درصد افزایش یافتکاشان فردا – رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل گفت: ازدواج در آران و بیدگل ۳۴ درصد افزایش یافت. به گفته وی ازدواج‌های ثبت شده ۹ ماهه سال جاری در این شهرستان ۳۴ و ۲۳ صدم درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

محمدعلی کاشفی شنبه ۶ دی‌ماه در گفت‌وگو با  ایرنا افزود: در حالی ۳۸۶ واقعه ازدواج در ۹ ماهه سال جاری در آران و بیدگل ثبت شد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۲۸۷ مورد بود.

وی با اشاره به تولد ۸۹۶ نوزاد در ۹ ماه گذشته ادامه داد: بیشترین اسامی نوزادان دختر فاطمه، زهرا، و حلما و نوزادان پسر امیرعلی، امیرمحمد و محمد است.

بیشتر بخوانیم:
+ افزایش ۱۵ درصدی ازدواج در آران و بیدگل

رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل از صدور کارت هوشمند ملی برای حدود ۸۰ درصد از واجدان شرایط در آران و بیدگل خبر داد و اظهار داشت: افزون بر ۷۷ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون افزون بر ۵۷ هزار نفر در این زمینه اقدام کردند.

کاشفی افزود: افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ثبت احوال و یا یکی از دفترهای پیشخوان دولت مرحله پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

وی ادامه داد: صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها و کاهش هزینه‌های دولت و مردم است که بر اساس هدف‌گذاری‌ها باید تا پایان سال ۹۷ همه واجدان شرایط را زیر پوشش قرار دهد.

رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل گفت: کاهش سواستفاده، شناسایی هویت و امضای الکترونیکی از جمله کاربردهای کارت جدید است و دیگر در آینده نیازی به ارایه اسنادی از جمله کارت‌های بانکی، شناسنامه و دفترچه بیمه برای دریافت خدمات نخواهد بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.