تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل آبفای کاشان

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل آبفای کاشانکاشان فردا – وزیر نیرو با اهدای لوحی به مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب منطقه کاشان از خدمات بهمینه این سازمان و تحقق پویش «هر هفته -الف-ب-ایران» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان، «رضا اردکانیان» وزیر نیرو با صدور لوح تقدیر از نقش‌آفرینی مؤثر مدیرعامل آبفای کاشان در تحقق پویش «هر هفته -الف-ب-ایران» تقدیر کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ درخشش دانش‌آموزان کاشانی در مسابقه کشوری نقاشی آب = زندگی

در لوح تقدیر وزیر نیرو خطاب به محمدرضا اسدی آمده است: « جناب آقای محمدرضا اسدی، مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب شهر کاشان،
الف ب حروف آغاز این الفباست و الفبای هر کار، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن‌مان است و پویش فراگیری ملی «هر هفته-الف-ب-ایران» میدانی وسیع برای خدمت‌گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.

بواسطه نقش‌آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پر برکت در سال جاری از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‌نماید.

رجاء واثق دارد در هفته‌های باقی‌مانده از این پویش در سال «جهش تولید»، همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش، تمامی مساعی خود را در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.
رضا اردکانیان وزیر نیرو»

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.