۲ اثر از کاشان برگزیده جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شد

۲ اثر از کاشان برگزیده جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شدکاشان فردا – سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کاشان گفت: ۲ اثر از کاشان برگزیده ملی جشنواره کتابخوانی رضوی شدند.

به گزارش مهر، زینب‌سادات واسعی پیش از ظهر یک‌شنبه ۷ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اظهار داشت: در آیین پایانی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار شد، ۷۹ اثر برگزیده معرفی شدند: رقیه مطیع در رده سنی کودک بخش پویش مجازی و فرزانه اصفهانیان در بخش خانوادگی از برگزیدگان بخش ملی و قابل تقدیر جشنواره معرفی و با اهدای لوح و جوایز نقدی از آن‌ها تقدیر شد.

وی با بیان این‌که این آثار برگزیده در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی بودند، گفت: در میان برگزیدگان ملی دو اثر از کاشان نیز وجود داشت.

سرپرست نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کاشان با اشاره به اینکه فضای جشنواره امسال متأثر از شیوع ویروس کرونا بود، تصریح کرد: جشنواره امسال به صورت تمام الکترونیکی در سه بخش یادشده با ۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگ‌سال و در پنج قالب نقاشی، پویش کتاب‌خوانی مجازی، فعالیت گروهی، داستانک‌نویسی و چهار گزینه‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ پایتختی کتاب برای کاشان بیشتر از یک عنوان نبود

وی با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با مشارکت بیش از دو هزار نفر در شهرستان کاشان برگزار شد، بیان کرد: در بخش چهارگزینه‌ای تعداد شرکت‌کنندگان در کاشان افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته داشت.

واسعی با بیان اینکه دو اثر از کاشان امسال جز برگزیدگان ملی جشنواره کتابخوانی رضوی بودند، افزود: رقیه مطیع در رده سنی کودک بخش پویش مجازی و فرزانه اصفهانیان در بخش خانوادگی از برگزیدگان بخش ملی و قابل تقدیر جشنواره معرفی و با اهدای لوح و جوایز نقدی از آن‌ها تقدیر شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.