تبریک استاندار اصفهان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

کاشان فردا – استاندار اصفهان کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظام رتبه‌بندی گرین متریک بر در بین دانشگاه‌های کشور را به رئیس این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش کاشان آنلاین عباس رضایی استاندار استان اصفهان با صدور پیام تبریکی کسب عنوان نخست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بین دانشگاه کشور در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی گرین متریک (نظام رتبه‌بندی و ارزیابی محیط زیست) به رئیس، پزشکان و اساتید و کادر درمان این دانشگاه تبریک گفت.

استاندار اصفهان در متن تبریک و تجلیل خود از دکتر سید علیرضا مروجی، به مناسبت کسب رتبه اول در نظام رتبه‌بندی و ارزیابی محیط زیست (گرین‌متریک) نوشت: احتراما بدینوسیله از تلاش و اهتمام جنابعالی و همکاران محترم برای کسب رتبه اول دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه‌بندی و ارزیابی محیط زیست (گرین‌متریک) تقدیر و تشکر می‌نمایم.

بیشتر بخوانیم:
+ تبریک فرماندار آران و بیدگل به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نخستین حضور این دانشگاه در این نظام رتبه‌بندی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نخستین حضورش در نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک موفق به کسب رتبه نخست دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه چهارم کل دانشگاه‌های کشور و رتبه ۲۴۰ جهانی شد.

تنظیم و زیرساخت، انرژی و تغییرات اقلیمی، اتلاف انرژی و منابع، آموزش، حمل و نقل و آب (مصرف، تصفیه، بازیافت) از معیارهای نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک است و رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی “گرین‌متریک”توسط دانشگاه دولتی اندونزی و با هدف ارائه چشم‌اندازی جامع از شرایط و سیاست‌های مرتبط با محیط زیست و توسعۀ پایدار در دانشگاه‌های کشورهای مختلف انجام می‌شود.

شایان توجه و تاثر است که به غیر از فرماندار فهیم شهرستان آران و بیدگل، که در نخستین روز‌های اعلام این موفقیت پیام تبریکی خطاب به دکتر سید علیرضا مروجی صادر کرد و استاندار اصفهان که اکنون پیام تبریک فرستاده، سایر مقامات مسئول کاشان و آران و بیدگل از کنار این موفقیت ارززشمند دانشگاه علوم پزشکی به سادگی عبور کرده و این موفقیت با شایسته توجه تلقی نکردند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.