تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه کاشان

فرودگاه کاشانکاشان فردا – آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه کاشان با حضور جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان و جمعی از مسئولین منطقه دوشنبه ۸‌ دی‌ماه در فرودگاه کاشان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های دولتیار زنگنه تقدیر و سرگرد رضا طحان‌زاده جویمندی به عنوان مسؤول پلیس فرودگاه کاشان معرفی شد.

به گزارش فارس عباسعلی قپانی‌پور در این آئین فرودگاه را یکی از ضروریات چهارگانه توسعه دانست و با اشاره به ظرفیت صنعتی و اقتصادی ویژه منطقه کاشان گفت: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های فرودگاه کاشان را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم.

معاون سیاسی فرمانداری کاشان گفت: تجهیزات فرودگاه درحال حاضر موقت است که تلاش می کنیم تا با استفاده از بخش خصوصی و دولتی به زودی زیر ساخت های بهتری برای فرودگاه آماده شود تا مردم کاشان بتوانند راحت به عتبات عالیات سفر کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ شرکت فرودگاه‌های کشور اداره فرودگاه کاشان را بر عهده می‌گیرد

جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور حکمت‌الله سیمی نیز در این آیین گفت: پلیس فرودگاه به عنوان یک پلیس تخصصی که هم رابط قوه قضایی و هم در بحث مبارزه با قاچاق ارز و مواد مخدر خدمت می‌کند دارای جایگاه ویژه ای است که برای امنیت منطقه ضرورت دارد.

 حکمت‌الله سیمی با اشاره به ساختمان موقت فرودگاه کاشان تاکید کرد: این فرودگاه باید در شأن مردم فرهنگی مذهبی این شهر تجهیز شود.

وی افرادی که در فرودگاه کار می‌کنند را مانند چرخ دنده‌های ساعت دانست که برای نظم و دقت در انجام کار‌، باید به عنوان یک خادم به مردم خدمت‌رسانی کنند.

سیمی با بیان اینکه این مرکز جای کار بسیار دارد گفت: اگر هر کدام از ما به خوبی در جای خود انجام وظیفه کنیم این سیستم مانند ساعت نظم و حرکت خواهد داشت، این ساختمان زیبنده و در شأن مردم شهید پرور کاشان نیست پس در استانداردشدن آن تلاش کنید و هر کدام در جایگاه خود به این هدف بپردازد.

مدیرعامل فرودگاه کاشان نیز گفت: این مرکز به ۲۲ شهر کشور خدمات‌رسانی دارد که منافع مردم در بودجه و هزینه های آن دیده شده و تعرفه بلیط آن یک سوم کل فرودگاه‌های کشور است و برای مردم مقرون به صرفه است.

 سیدمسعود مسعودی با بیان اینکه در حال حاضر این فرودگاه با یک پنجم پرسنل در حال فعالیت است افزود: فرودگاه کاشان در مسیر توسعه تجارت و اقتصاد کشور قرار گرفته و با توجه به ظرفیت صادرات منطقه می‌تواند سرعت و تسهیل در این حوزه را بالا برده و کمک کننده باشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

فرودگاه کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.