آغاز پذیرش بیماران غیرکرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

آغاز پذیرش بیماران غیرکرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشانکاشان فردا – رئیس بیمارستان بهشتی کاشان، از پذیرش کلیه بیماران غیرکرونایی در این مرکز خبر داد. این بیمارستان طی نزدیک به دوماه گذشته منحصر به پذیرش بیماران کرونایی شده‌ بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: خوشبختانه با توجه به کاهش آمار بیماران کرونایی، بیمارستان بهشتی آمادگی دارد تا بیماران غیرکرونایی در تمامی زمینه‌ها را پذیرش کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط بستری بیماران کرونایی در این مرکز از اسفندماه سال گذشته تاکنون، طبیعتا برخی از بیماران غیرکرونایی که نیاز به خدمات درمانی داشتند، به خاطر خطر مواجه‌شدن با بیماری کرونا به این مرکز مراجعه نمی‌کردند.

دکتر شجاعی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تفکیک شرایط برای بستری و پذیرش بیماران کرونایی و غیرکرونایی، این مرکز با تمام ظرفیت خود آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی به ویژه بیماران الکتیو را دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ ابتلای تعداد زیادی از کادر درمانی بیماستان بهشتی به کرونا/ ظرفیت بیمارستان با این شرایط به‌زودی تکمیل می‌شود

وی یادآور شد: با تمهیداتی که انجام شده، بیماران کرونایی که شرایط اورژانسی دارند و نیاز به خدمات درمانی فوری دارند، در پیش‌تریاژ اورژانس بیمارستان شناسایی و بعد از دریافت اقدامات اورژانسی برای دریافت سایر خدمات به بخش‌های بستری مربوطه فرستاده می‌شوند.

رئیس بیمارستان بهشتی کاشان در عین حال تاکید کرد: مردم نباید تصور کنند که کرونا تمام شده زیرا با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی احتمال افزایش دوباره بیماران بستری وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بدون هیچ وقفه‌ای و در بخش‌های جداگانه، برخی از بیماران مزمن مانند دیابتی، سرطانی و افرادی که در حوزه بیماری‌های خاص نیاز به خدمات درمانی داشته‌اند، را پذیرش کرده و خدمات لازم را ارائه داده‌است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.