وضعیت کرونا در کاشان زرد، ولی شکننده است

وضعیت کرونا در کاشان زرد، ولی شکننده استکاشان فردا – وضعیت کرونایی کاشان با خروج از رنگ نارنجی یا پرخطر، به وضعیت زرد با خطر متوسط تغییر یافت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بر اساس اعلام سامانه ماسک، وضعیت وضعیت کرونایی کاشان از فردا ۱۱ دی‌ماه زرد و محدودیت‌های این وضعیت در آن اعمال می‌شود.

در وضعیت زرد تنها مشاغل گروه چهار دارای محدودیت هستند که این محدودیت‌ها شامل پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، استخرها، مدارس، مؤسسات آموزشی، حوزه‌های علمیه، مؤسسات آموزش عالی، مراکز دینی و مذهبی و نماز جمعه می‌شود و مابقی مشاغل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک مجاز به فعالیت هستند.

حضور کارمندان در شهرهای زرد در محل کار دو سوم کارمندان خواهد بود و این مصوبه تا اعلام جدید ستاد پا برجا است.

هم اکنون ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان بستری هستند.

با این‌حال رئیس بیمارستان بهشتی کاشان در گفت‌وگویی با اعلام کاهش میزان بستری و فوتی کرونا در کاشان، هشدار داده بود که این وضعیت شکننده است و چنان‌که شهروندان نسبت به رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی دچار بی‌توجهی و بی‌تفاوتی شوند، اوضاع می‌تواند به سرعت به وضعیت یک‌ماه پیش برگردد.

همچنین یک متخصص بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم هشدار داده بود که در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، پیک بهمن و اسفندماه کرونا می‌تواند خطرناک‌تر از پیک‌های قبل باشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.