رکورددار پرش طول بانوان: حقوقی از فدراسیون دوومیدانی نمی‌گیرم

رکورددار پرش طول بانوان حقوقی از فدراسیون دوومیدانی نمی‌گیرمکاشان فردا – رکورددار پرش طول بانوان ایران با بیان این‌که حقوقی از فدراسیون دوومیدانی نمی‌گیرم، شرایط پیست دوومیدانی خود را نامناسب توصیف کرد.

ریحانه مبینی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینی خود اظهار کرد: تمرینات سخت و خوبی را پشت سر می‌گذارم. نخستین سالی است که می‌توانم صبح و بعد از ظهر تمرین کنم، چون کلاس‌های دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ خیلی پیش از این می‌توانستم رکوردشکنی کنم

رکورد دار پرش طول بانوان درباره اینکه دغدغه فعلی او چیست، گفت: همان دغدغه‌های حل نشده قبلی را دارم. از طرف فدراسیون دو و میدانی تاکنون حقوقی دریافت نکرده‌ام. البته شنیده‌ام که برخی از ورزشکاران حقوق دریافت می‌کنند. نمی‌دانم این اختلاف به خاطر چه موضوعی است؟

مبینی درباره این‌که فدراسیون دوومیدانی اردوی آماده‌سازی را برای اکثر ورزشکاران تدارک دیده است گفت: من به خاطر شرایط درسی‌ام ترجیح می‌دهم که در شهر خودم باشم، اما با رئیس فدراسیون دو و میدانی صحبت کرده‌ام و او بیان کرده که هر زمان نیاز به اردو داشته باشم، شرایط را برای من فراهم می‌کند. البته ۲ هفته پیش اردویی به مدت ۷ روز در خرم‌آباد داشتم.

بانوی دونده کشورمان درباره برنامه‌اش برای مسابقات دو و میدانی داخل سالن بیان کرد: قصد دارم رکورد مسابقات داخل سالن را بشکنم. امیدوارم که ورودی مسابقات قهرمانی آسیا که سال دیگر برگزار می‌شود را کسب کنم.

مبینی درباره اینکه دفعه پیش اعلام کرده بود که پیست مناسب برای تمرین ندارد بیان کرد: پیست مجموعه ورزشی که در آن تمرین می‌کنم مناسب نیست. در این مجموعه فقط لاین پرش طول را جدول کشیده‌اند. باید به کاشان بروم تا آنجا تمرینات خودم را انجام بدهم.

ریحانه مبینی در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی توانست رکورد پرش طول بانوان که در اختیار مرحوم پوران شادپور بود را بعد از ۴۵ سال بشکند. او در مسابقات لیگ دو و میدانی هم رکورد وحیده کردلو را در ماده پرش طول جا‌به‌جا کرد. این در حالی است که محل تمرینات او اصلا مناسب نیست.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.