مرمت ۳۲ کیلومتر شبکه آبرسانی کاشان و آران و بیدگل

مرمت ۳۲ کیلومتر شبکه آبرسانی کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – با مرمت۳۲ کیلومتری شبکه‌های آبرسانی در روستا‌ها و شهر‌ها در دو شهرستان آران و بیدگل و کاشان از هدررفت ۳۵ درصدی آب جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه در یک سال گذشته با ۶ میلیارد تومان هزینه ۱۸ کیلومتر از شبکه‌های آب فرسوده به خصوص در روستا‌های ابوزیدآباد و برزک اصلاح و بازسازی شده گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ کیلومتر خط انتقال مجتمع آبرسانی قهرود با صرف ۲.۵ میلیارد تومان که نزدیک به ۱۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آبرسانی آن افزوده شده، اصلاح شده است.

بیشتر بخوانیم:
+
تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل آبفای کاشان

محمدرضا اسدی افزود: برای تکمیل مجتمع آبرسانی اردهال نیز ۲ میلیارد تومان هزینه شده که برای آبرسانی پایدار برخی روستا‌ها از جمله مرق با اتصال خط انتقال آب نابر به شبکه آب شهری متصل شد.

وی متوسط مصرف سرانه آب در منطقه کاشان را ۲۱۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: تابستان امسال به پنج روستا در منطقه کاشان شامل علی‌آباد، محمدآباد، یزدل سن سن و آب شیرین با تانکر آبرسانی شد.

اسدی افزود: ۵۵ روستا در کاشان و ۱۱ روستا در آران و بیدگل با ۲۲ هزار انشعاب و جمعیتی افزون بر ۴۵ هزار نفر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان قرار دارند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.