دیدار دوستانه والیبال نشسته یادگاران جبهه و جنگ کاشان و آران و بیدگل

دیدار دوستانه والیبال نشسته یادگاران جبهه و جنگ کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – دیدار دوستانه والیبال نشسته یادگاران جبهه و جنگ کاشان و آران و بیدگل با برتری تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان آران و بیدگل به پایان رسید.

به گزارش شبستان دیدار دوستانه والیبال نشسته یادگاران جبهه و جنگ کاشان و آران و بیدگل در سالن ۹ دی سپاه آران و بیدگل برگزار شد.

در این دیدار که به منظور تجدید خاطرات روزهای دفاع از میهن اسلامی و آماده‌سازی جسمی و روحی جانبازان برگزار شد، صحنه‌های زیبا و جذاب ورزشی رقم خورد و در نهایت با برتری ۲ بر یک تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان آران و بیدگل به پایان رسید.

این دیدار که در سه ست برگزار شد، تیم آران و بیدگل در ست نخست به برتری رسید، در ست دوم شاهد بازی نزدیک از دو تیم بودیم که در نهایت تیم والیبال نشسته کاشان توانست میزبان خود را شکست دهد و در ست پایانی در یک بازی جذاب و حساس تیم آران و بیدگل موفق شد به برتری دست یابد و با نتیجه کلی ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

در این دیدار جالب، جذاب و نزدیک برای تیم آران و بیدگل اصغر هارونی، حسن سرمدی، حمید حیدری، حسین عمرانی، حسن عمرانی، احمد مهرابی‌پناه، محسن ستاری‌فر، محسن هاشمی‌نسب، علی عمرانی، اصغر دهقانی، حامد رمضانی، محسن یزدان‌دوست، مجتبی حسینی‌خواه و عباس قدیرزاده با مربیگری حسین رمضانی بازی کردند.

بازی‌کنان تیم کاشان هم با مربیگری نادر باغشیخی، متشکل از سید حسین لاجوردی، ابوالفضل بلور، محمد کریم‌زاده، مهدی کاوه‌ساز، سید مصطفی عرق‌بیدی، محمد قنادی، مرتضی نساج، مهدی نوابی، اصغر کریمشاهی، سعید مهین‌آبادی، و حسین اکبرزاده بودند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.