۵۷ میلیون تومان مواد غذایی فاسدشده در کاشان معدوم شد

۵۷ میلیون تومان مواد غذایی فاسدشده در کاشان معدوم شدکاشان فردا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از نابودی ۵۷ میلیون تومان مواد غذایی فاسدشده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های این نهاد در تأمین امنیت غذایی شهروندان کاشانی اظهار داشت: با اطلاع مأموران کلانتری مشکات از توابع شهرستان کاشان مبنی بر توزیع مواد غذایی فاسد توسط فرد یا افرادی در این شهر، این موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی فاسد در آران و بیدگل

وی با بیان اینکه این مواد غذایی در یکی از روستاهای شهر مشکات نگه‌داری می‌شد، ابراز داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان بهداشت وارد محل نگه‌داری این مواد غذایی فاسد شده و ۷۴۰ قلم ماده غذایی فاسد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش مواد مکشوفه حدود ۵۷ میلیون تومان می‌شود، تصریح کرد: در ارتباط با این موضوع یک نفر هم دستگیر و پرونده متشکله به منظور بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

سرهنگ بساطی در ادامه در مورد موتورسیکلت‌های رسوبی و فراخوان داده‌شده برای بازپس‌گیری این موتورها توسط شهروندان اعلام کرد که فقط ۲۰ درصد از این موتورها توسط شهروندان آزادسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از شهروندان کاشانی می‌خواهیم هرچه سریع‌تر برای آزادسازی موتور سیکلت خود به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند، تاکید کرد: این موتورسیکلت‌ها در سال ۹۸ و قبل از آن توقیف شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.