یک امتیاز با ارزش پیام زیدی مقابل تیم مدعی سلحشور لنجان

یک امتیاز با ارزش پیام زیدی مقابل تیم مدعی سلحشور لنجانکاشان فردا – تیم فوتبال پیام زیدی، یک امتیاز با ارزش مقابل تیم مدعی سلحشور لنجان به‌دست آورد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال پیام زیدی در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر استان اصفهان عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه ۱۷ شهریور لنجان به مصاف تیم سلحشور این شهرستان رفت و موفق شد تیم مدعی لنجان را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کند و بایک امتیاز با ارزش به کاشان برگردد.

بیشتر بخوانیم:
+ «پیام زیدی» «پادما یدک ایرانیان» را با شکست بدرقه کرد

این مساوی خارج از خانه پیام زیدی مقابل سلحشور لنجان از این جهت با ارزش است که هر دو تیم تا قبل از این دیدار ۱۳ امتیازی و از تیم‌های مدعی بالای جدول محسوب می‌شوند.

در بالای جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر استان بین ۶ تیم اول تا ششم تنها ۲ امتیاز فاصله است و هر تیمی با یک باخت از بالای جدول به پایین سقوط می‌کند. از این جهت مساوی خارج از خانه پیام زیدی مقابل تیمی که با او هم امتیاز و از تیم‌های مدعی صعود است از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیام زیدی در ۶ بازی گذشته خود با ۴ پیروزی مقابل پدیده رهنان  با نتیجه ۲ بر صفر، هیئت بخش مرکزی ۳ بر ۲، ماهان طاد اصفهان ۲ بر یک و پادما یدک ایرانیان با نتیجه ۲ بر یک و یک تساوی بدون گل مقابل صنعت ابریشم اصفهان و یک باخت از تاراز چادگان با نتیجه ۳ بر یک با ۱۴ امتیاز از شانس‌های صعود به لیگ دسته سوم کشور است..

مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اصفهان با حضور ۱۲ تیم پادمایدک ایرانیان، اصفهان صنعت اصفهان، تاراز چادگان، سلحشور لنجان، آذر صنعت گلپایگان، پدیده رهنان، هیئت بخش مرکزی، ماهان طاد، پدیده صنعت مبارکه، آینده‌سازان اتحاد لنجان، پویا نیکان گز و پیام زیدی کاشان برگزار می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.