ضرورت انتقال انبارهای ضایعات به خارج از شهر

ضرورت انتقال انبارهای ضایعات به خارج از شهر کاشان فردادادستان عمومی و انقلاب کاشان با تاکید بر ضرورت انتقال انبارهای ضایعات به خارج از شهر، فعالیت این انبار در داخل شهر را تهدیدی علیه بهداشت عمومی دانست و گفت: این انبارها باید با کمک شهرداری به خارج از شهر منتقل و شهرکی مجزا برای آن در نظرگرفته شود.

روح‌الله دهقانی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک رادیو کاشان مطالبه‌گری مردم و برانگیزی حساسیت‌های آنان به مسائل زیست‌محیطی و بهداشت را خواستار شد و اذعان کرد: شهروندان از طریق سامانه‌های شهرداری یا ارائه گزارش به دادستانی فعالیت انبارهای غیرمجاز خانگی و… را اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ صدور اخطاریه زیست‌محیطی برای انبار غیرمجاز ضایعات در کاشان

وی افزود: در سطح شهر اصلاً قابل پذیرش نیست که خانه یا انباری به دپوی ضایعات اختصاص یابد و با تأمین منفعت‌های سودجویانه برای برخی افراد، بهداشت عمومی را تهدید کرده و مسائل زیست‌محیطی ایجاد کند.

دهقانی از شهروندان خواست نسبت به ضعف مدیریت پسماندهای عفونی در برخی مراکز بهداشتی حساس باشند و تصریح کرد: بر اساس جلسات متعدد و انعقاد قرارداد بین شهرداری و مراکز بهداشتی درمانی، از ابتدای بهمن‌ماه پسماندهای عفونی نباید به هیچ عنوان با زباله‌های شهری همراه شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.