مهروموم عطاری مدعی فروش داروی کرونا در کاشان

مهروموم عطاری مدعی فروش داروی کرونا در کاشانکاشان فردا – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از مهروموم یک مغازه عطاری مدعی فروش داروی کرونا در کاشان به علت ارائه فراورده‌های فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دکتر محسن تقی زاده، با اشاره به گزارش‌های مکرر و همچنین تبلیغات در فضای مجازی مبنی بر عرضه داروی امام کاظم جهت درمان ویروس کرونا، در یک مغازه عطاری اظهار داشت: این واحد متخلف بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و با عرضه داروهای گیاهی به اشکال قرص، کپسول و شربت در این زمینه اقدام می‌کرد که توسط این معاونت و با حضور نیروی انتظامی مهروموم گردید.

بیشتر بخوانیم:
+ مهروموم ۱۰۴ واحد صنفی متخلف در کاشان

وی، به بازرسی از تعدادی از عطاری‌های منطقه کاشان در این راستا اشاره کرد و گفت: کارشناسان واحد فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل این معاونت طی چندین بازرسی از محل‌های تولید و عرضه محصولات یادشده، نسبت به جمع‌آوری اقلامی از اجناس اقدام نمودند.

طی هفته‌های گذشته نماهنگی از سخنرانی یک روحانی در شبکه‌های مجازی کاشان منتشر شده بود که گوینده با شدت و حدت از کشف داروی کرونا به نام داروی امام کاظم یادکرده و به شدت متولیان وزرارت بهداشت را به دلیل بی‌توجهی به این دارو مورد انتقاد قرار می‌داد.

این‌که به چه دلیل معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی کاشان با این تاخیر نسبت به این تبلیغات و رفتار هنجارشکنانه از یک‌طرف، و فروش موادی به عنوان دارو که فاقد مجوز بوده و با سلامت مردم بازی می‌کرده واکنش نشان داده، پرسشی است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی پاسخ قانع‌کننده‌ای برای آن داشته باشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.